Egy BORBETkupec ajánlata! Elfogadod -e? (ELKELT!)

2015. április 04. 11:04 - Matenak

dscf9378.JPGFigyelem idefele! Mivel egy zoknis fiókban nem férnek el, nekem és négykerekű élettársamnak pedig már nincsen szükségünk rájuk, úgy döntöttem, hogy Cecíliám 5 éven át hordott lábbelijeinek tulajdonjogát átruháznám másra. Az árából szerintem ki fog derülni, hogy nem árulni szeretném, hanem eladni!
Mivel a kockáknak már ennyi rizsa után is remeg a szájuk széle, gyorsan tudjuk le az adatokat:

- BORBET E
- 16’ átmérő, 7.5’ szélesség
- 5x100 lyukosztás
- Borbet felnikupakok
- ET35
- Agymérete 63, de van hozzá igény szerint ajándék központosító gyűrű, amivel 54.1-re változhat
- Gumi nélkül, mert mint tudjuk, úgy az igazi
- 48.000 Ft

A három mondatnál is többet feldolgozni képes emberkéknek pedig megírom a kellemes peremmel rendelkező felnik általam ismert élettörténetét, mert úgyis tudom, hogy mindent tudni akarsz, de ezzel nincsen semmi gond, mert én meg mindent el akarok mondani. A végére egészen biztos vagyok benne, hogy eléri orrodat az évszázad üzletének szaga! Egy bontásra ítélt járműről szereztem Paksról, de azóta sem nőtt harmadik herém, tehát szerintem nem kell félni attól, hogy a portéka sugározna. Mivel valamennyire azért én szerettem volna, ha ez történik, csak másféle értelemben, ezért akkoriban rögtön elvittem őket felpolíroztatni a peremeiket. Nagyon szép munkát végzett a szaki, utána egy ideig még éjszaka is csillogtak a kerekek, ma már kell ehhez erős napfény, mert az évek során kicsit mattultak a peremek, így nem ezekkel fogsz menni a tyúningsóra, de még így sem kell szégyenkezniük, ha lenne felnibál, simán felkérnék őket táncolni!dscf9383.JPGEzt valószínűleg csak azért csináltam, hogy bebizonyítsam, én sem vagyok tökéletes

Kettőt közülük görgőztettem, hogy hibátlanok legyenek, évente pedig centríroztattam is mindet, mert van nekem szívem, nem szerettem volna sosem, hogy a kerékcsapágyaknak jobban kelljen izzadniuk a kelleténél. Havat, sót nálam sosem láttak, nem gagyi, hanem masszív felni, bele is van domborítva, hogy MADE IN GERMANY, így ha nem felni lenne, hanem fogyasztószer, akkor valószínűleg az állna rajta, hogy svájci tudósok által kifejlesztett termék. Úgyhogy szerkezetileg hibátlanok, esztétikából is nagyon jól állnak, ennyi jó után pedig lássuk azokat a hibákat, amiket mások simán elhallgatnának, de én nem teszem, mert bár én is ugyanabba a pokolba kerülök, mint ők, talán egy rövidebb nyárson fog sütögetni Lucifer. Tehát: Az egyik felnin van egy kis lakkhiba, egy másikon pedig látható némi padkázásnak két nyoma. Fogalmam sincs, hogy mikor keletkeztek, most vettem csak észre őket, amikor elmostam mindet... Ez a szolgáltatás természetesen benne foglaltatik a vételárban, de borravalót elfogadok, megígérem, hogy borra fogom költeni.
A többi nekem hibátlannak tűnik, még rengeteg élet van bennük. Ha tudsz felniül, akkor ráadásul meghallgathatod, hogy a nálam töltött évek során mennyi kalandban volt részük, hisz megmutattam nekik Svájcot, Monte-Carlo, Franciaország és Horvátország partjait, nem beszélve a Velencei látképről. Ja, és persze Székesfehérvár minden zegzugát is ismerik, tehát ha erre jársz majd velük, simán adhatnak útbaigazítást, hisz évek óta itt élnek.dscf9381.JPGHa esetleg még nem láttál volna apró lakkhibát, akkor most bemutatnálak titeket egymásnak. Mi jóban voltunk évekig, nem zavartuk egymást

És most jön a ráadás… A képen ugyan nem szerepel, de a vételár nem négy, hanem öt felnit foglal magában! Van egy tartalék, amit szintén odaadok, így nyugodtan beránthatod a kéziféket egy hevesebb kanyarban, hátha az meg lerántja a bugyiját a melletted ülő szépségnek. Ha pedig mégsem ezt éred majd el, hanem a padka szélét, akkor sincsen gond! Hisz csak lekapod a törött felnit, kicseréled a fél futóművet, és azt mondod a lánynak, hogy direkt csináltad, hisz úgyis van egy tartalék felnid… Ekkor rákacsintasz szíved választottjára, akit rögvest elkap a peteérés, hiszen tudni fogja, hogy egy olyan emberrel áll szemben, aki mindenre gondol!
Postai úton is megkaphatod őket, vannak nagyon szép dobozkáim, amikbe külön-külön be tudom őket csomagolni, majd ezeket beraknám egyetlen nagy dobozba, így szerintem gond nélkül át tudják vészelni a postai alkalmazottak alulfizetett munkájának viszontagságait.
Mivel tudom, hogy olyan vagy, mint én, és még az elején említett árból is alkudni szeretnél, megadom erre is a lehetőséget… Ha írsz kommentben hozzájuk egy szép verset, akkor máris kevesebbért is megkaphatod mind az öt alumíniumdarabot! ;-) Ötsorosnak kell lennie, elvégre mindegyik felni megérdemel egyet, nem igaz? LEJÁRT feltétel, már enélkül is alkudozhatsz, de persze csak az arcbőr vastagságához méltó módon. ;-]
Ha te most ezt olvasod, de nem tartasz rá igényt, ámde kedves lény vagy, akkor osztódással szaporítsd kérlek a hirdetményt, esetleg szólj ismerőseidnek és üzletfeleidnek, hátha így mielőbb jó kezek közé, onnan pedig jó kerékagyakra kerülhetnek!
(Üzenetküldésre a frászbúk oldalon keresztül van lehetőség, vagy pedig csisz@freemail.hu)

374607_315039665175580_966925483_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipszer.blog.hu/api/trackback/id/tr247338412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása