A vad és a kender kalandjai - Mire nem jó egy szabadnap?

2015. december 04. 19:13 - Matenak

dscf5919.JPGAz ellenszenvem igen régóta megszületett az épületgépészet iránt, nemzéséhez köze lehet annak, hogy 15-18 éves korom között jobbára lapátnyelet fogdostam másnapos hétvégéken a felháborítóan feszes női testek helyett, amíg a szüleim háza épült. Faterék pedig azt a pénzt fogdosták, amit mindeközben az utódokkal spóroltak. Ekkor gyakran sittben voltam, néha pedig a sitt volt bennem, micsoda idők! Borzalmasak. Pár évvel ezelőtt pedig a lakásom felújítása zajlott, na persze nem miattam, hanem nőstény került bele, ekkor pedig mindenki tudja, hogy elkerülhetetlen az ilyesmi. A hideg kiráz azóta is, ha eszembe jut az a fél év, amikor a hűtő és a mikró között aludtam, tapétadarabokkal takaróztam.
Ezen lelkesedésemnek köszönhető lehetett a tény, hogy hajdanán a konyhában lévő redőny évekig leszakadt mivoltában létezett, mielőtt megcsináltattam. Most pedig immáron hónapok óta csöpögött a mosdó alatti golyóscsap, ahonnan a mosógép kapta a vizet. Szerencsére a mátkámnak sem kell a szomszédba mennie magyaros megoldásokért, hetyke vödör került alant, mit ürítgettünk szorgalmasan.
Ma viszont rendkívüli helyzet állt elő, szabadnapot éltem meg. Semmittevéshez már öreg vagyok, de a rögtönzött napi tervem egyszerű volt és tartalmas: csap kicserélése gyorsan, majd jöhet a Cili benzintankjának leszedése, mert kell matatni arrafelé is egy ideje.

9:24: Gyűlölöm az épületgépészetet. Carina napi számlálójának állása: 99km

Mentségemre legyen mondva, hogy már próbáltam vízszerelőt (mit kell azon szerelni?) keríteni, mert ugye utálom az egészet, inkább fizetek, csak ne kelljen ilyesmit csinálnom, de soha egyik sem ért rá, meg a feladatot is méltatlannak érezték, javasolták, hogy cseréljem ki én. Ehh, ezek nem tudják, hogy a lakásban nincs semmiben fogaskerék, unalmas, statikus tárgyak, távozzanak tőlem. Tehát fingot sem értek az egészhez, de gondoltam ez valami szabvány cucc, így ha már úgyis elvittem a Carina bal első kerekét megnézetni a gumisnál – kicsit rozsdás volt a felni széle, ezért enyhén eresztett a gumi -, gondoltam benézek egy szerelvényboltba (milyen hülye név ez is már? Vonatot is kapni?), veszek egy ilyen csapot és otthon kicserélem.
- Jót kívánok, egy amolyan golyóscsapot szeretnék venni, ami a mosdó alatt van és mosógépbe megy rajta keresztül a víz.
- Hoijoinverisngveiorusnger? Fefeubfeuibfeionfgergfr. Eotwregwfergergestge.
- Őőőő, inkább kiveszem és idehozom megmutatni, hogy milyen kell, jó?

Miután visszatértem a bázisra, nekiálltam kibontani az egységet. Kézzel persze mozdíthatatlan volt, de papagáj helyett ezt fogtam meg a róla elnevezett szerszámmal, és úgy máris boldogság lelt rám. Közben fél liter víz a padlóra/vödörbe. Vissza a boltba a tetemmel. Odaérvén feltűnik, hogy a parkolóban szinte az összes autó kicserélődött az előző menet óta, mindig is tudtam, hogy a világ tele van perverzekkel.

10:18: Az épületgépészet nem nekem való, senyvedek, szemem tikkel. Napi számláló állása: 110km

Lerakom a torszülött fémet az asztalra, nesztek, egy ilyen kő újban. Eladó ugyanaz a hím, kivel az előbb egyezkedtem, hogy majd hozom a mintát, és meg sem próbálja leplezni szánalmát, hovatovább kacagásban tör ki. Hát ilyen érzés lesz majd nyugdíjasként, amikor a farhát árfolyamán kívül bármilyen témához hozzá akarok szólni...
- HAHAHA, de hisz ez egy kazántöltő! De ilyen szabvány már nem is létezik.
- Nofene, szerintem ez már 20 éve inkább mosógépet tölt. Stakkómost mitévők legyünk?
- Van másmilyen, az is jó?
- Te értesz hozzá, nem én.

Kaptam is egy szintén ormótlan fémet, érezhetően jóval gagyibb anyagból, gagyikrómmal. Ne búsulj Kazántöltő, nálam te vagy a menő, ezek a mai fiatalok már nem viszik majd olyan sokra, mint te, az fix. Szerencsére rákérdeztem, hogy itt kaphatok –e olyan tömítésre szolgáló szűzlányhajat vagy mit, amit oda szoktak rakni a szakik a menethez a csöpögés ellen. Kérdezi, hogy olyan kell -e, vagy teflonszalag. Mit bánom én, csak tömítsen, adjon azt, mit ő is használna. Teflonszalaggal távoztam. Mentem is egészen hazáig, ahol szalag tekeredik menetre, menet tekeredik csőcsonkba. Meg csöpög a víz a padlóra. Úgy meghúzom, hogy már nem vagyok biztos benne, hogy nem a fémből fakasztottam a vizet, hanem a csőből jön. Mindenesetre jön. Hát persze, tudtam, hogy nem lesz ez olyan egyszerű, amilyennek tűnik…dscf5921.JPGTuti van, aki élvezi, ha ilyesmivel foglalkozhat.

Főcsap ma már többedszerre elzár, kitekerem ezt a rohadékot, leszedem a szalagmaradványt, újra rátekerek belőle, ezúttal többet. Kipucolom a falban lévő cső menetét is szépen. Betekerem, közben nyelvhegy kilóg, koncentrálás a plafont verdesi, főcsap megnyit. Csöpög. Rohadj meg, dögölj meg, kitekerlek! Pár deci víz padlóra eresztése után szalag lepirgálása, még több szalag rárakása, rengeteg szalag rárakása, kurva sok szalag rárakása menetiránnyal szemben, ahogy kell. Betekerés, reménykedés. Most meg nem jól áll a mosógép csonkja, nagyon nem férne oda annak csöve, nem jó. Kitekerés, rinyálás, pirgálás, rátekerés, reménykedés. Csöpögés.
Ez a szalag egy fos, szűzlányhaj kell ide, amiről a gugli kisvártatva megmondja, hogy kenderszál az bizony. Én az előző üzletbe harmadszorra nem megyek, férfiúi büszkeség indahauz. Praktikerben is lehet kapni a cuccot, menjünk hát Karina, pár Alt-J számmal később oda is értünk.
Megvan a cucc, hazaérvén laptop felizzik, Donpepe és Gugli követik egymást a képernyőn. Húst hússal a zsákmány, majd a kender alternatív felhasználásáról tudok meg mindent, öngyújtó helyett disznózsírral.

12:35: Tökeim teflonszalaggal körbetekerve, csapokkal megtelve, agyvíz pedig kezd túlmelegedni. Napi számláló végállása: 125km

Legalább már a bendő is tele, fontos fázis ez, hisz üres férfigyomor kihat a józan gondolkodásra, márpedig nem pozitívan. Immáron én sem vagyok már vad, a kender sem, jöhet az érdemi munka. Tekerek menetre, disznózsírral kenegetek finoman, majd mehet a helyére. Főcsap ismét megnyit. Ujjak keresztben, szemek düllednek a csapra, mi zseblámpa rivaldafényében fürdik. És csak ebben, másban nem…
NEM CSÖPÖG.
Katarzis, élvezet, nedvmentes kéjelgés. A tanulság: Ha problémád van, ne higgy a jóakaróknak, igenis a kender a megoldás!
Én pedig továbbra is gyűlölöm ezt az egészet, pláne, hogy emiatt Cili tutujgatásához kedv már nem maradt. Ha még egyszer bármilyen szervetlen anyag nekiáll csöpögni a lakásban, inkább elköltözöm. Ha ott is, onnan is. Mondtam már, hogy kezd leszakadni a másik redőny?dscf5924.JPGA mű!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csipszer.blog.hu/api/trackback/id/tr968140184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

selgir 2015.12.07. 07:49:37

és most képzelj el egy fűtésszerelőt...:D

micsoda perverzió!
süti beállítások módosítása