Csavargás és becsavarodás egy hátsó motortartó bak környékén, igaz történet alapján

2015. március 01. 10:32 - Matenak

ko0jujdbfgdo9bm6pa7s.jpg
- De most miért nem jössz ki onnan? - Kérdezte ingerülten az amatőr hobbiszerelő a Csavart.
- Megértem, hogy most nyugtalan vagy, mert végignéztem, ahogy több, mint másfél óra munkája árán jutottál el hozzám és én vagyok az utolsó lépés a célod eléréséhez, de nem vagyok hajlandó megmozdulni sem.
Eközben Berhelőnek homlokán elindult egy újabb izzadtságcsepp, ami megannyi társához hasonlóan olajfilmen keresztül jutott el az útját elterelő szemöldökig.
- Vettem észre, te szemét. De hogy lehetsz ilyen lelketlen? A haverodhoz is alig fértem hozzá, de legalább kijött, még ha utána a fogamon is koccant estében. Ő megúszta három bazmeggel, de ha téged kiveszlek, esküszöm, hogy megízleled a flexet!
A Csavar hiába volt szorult helyzetben, megcsillantotta fejét a lámpafényben és csak szemtelenül elmosolyodott.
- Tudom én azt jól, ezért sem jövök ki hozzád, mert túlságosan feldúlt vagy. Látom, hogy már vér is áztatja kezeid, remélem nem fognak elfertőződni a sebeid, hisz feketék már a mancsaid az olajsártól és kosztól.
- Nem kell a szánalmas műaggódásod, csak gyere ki onnan és nem esik bántódásod, esküszöm. Belehalnék, ha most miattad nem tudnám kicserélni, amit szeretnék, és mindent vissza kéne csinálnom, ahogy volt, ezzel órákat kidobva életemből a kukába, érted? Megígérem, ha jól viselkedsz, még be is zsírozlak, úgy raklak vissza a helyedre, tudom, hogy azt nagyon szeretitek.
A Csavar elgondolkodott, látszólag a gondolatok szinte menetet vágtak fejébe is.
- Hát jó, legyen. Gyere, segíts ki innen.
Berhelő rárakta a kicsalogató eszközt Csavarra és megfeszítette minden szükséges izmát, amennyire csak tudta. De Csavar sem volt rest és kettejük párharcából a hús bizonyult gyengébbnek...
- Átvertél te szemét! - tört ki Berhelőből a felismerés.
- Hahaha, ha láttad volna, milyen komikusan vöröslik ilyenkor a fejed! Mindjárt megszakadok! Figyi, nem kínozlak tovább, én innen nem megyek sehova, ne is próbálkozz. 19 év alatt nagyon megszoktam a helyet, jó ez itt nekem.
- Képes vagy ezt tenni velem? A Cili kint ázik miattad az esőben, én meg órák óta szarakodok itt a környékeden, teljesen feleslegesen? Ezzel tönkreteszed a vasárnapom, csak hogy tudd, utálom az ilyet!
- Hidd el, megértem a frusztrációdat, de majd később te is megérted, hogy ez csak a javadra válik. Lépj most túl ezen, add vissza a cimbiknek a holmijaikat, amiket tartaniuk kell, tedd vissza őket a helyükre. És fürödj is meg, büdösebb vagy, mint a Kipufogó, amikor lyukas volt '99-ben.
Berhelő kezdte belátni, hogy felesleges minden további küzdelem. Ha tovább hergeli magát, csak még több idejét fecsérli el a rohadékra. Fejét lehajtotta, hogy nyaka pihenjen pár pillanatig, sebeiről lecuppantotta a koszt és kiköpte a szerelőakna műpadlójára, ami ettől semmiképpen sem lett gusztustalanabb. Visszanézett Csavarra.
- Ezt a csatát megnyerted... De jössz te még az én utcámba, nem utoljára láttuk egymást.
- Tedd, amit jónak látsz.
Berhelő bekapcsolta fejlámpáját, kezébe kapta a csillagvillást és még egyszer, utoljára megtörölte homlokát.
- Méltó ellenfél vagy, de azért rohadj meg. Szevasz!
- Hát nem látod, hogy már megtettem? Szia, további jó hétvégét!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csipszer.blog.hu/api/trackback/id/tr567230195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása