Ideje váltani! Sokévnyi szenvedés lezárása képekben

2016. április 24. 11:22 - Matenak

o-dawsons-creek-reunion-facebook-500x375c.jpg
Én, minden váltáskor.

shocked-young-man-with-laptop.jpgAmikor nemrég észrevettem egy hat (6) (!) évvel ezelőtt írt e-mailt, amit az egyik sporttárs küldött nekem arról, hogy ő miket cserélt ki, amitől sokkal jobb lett a váltási érzet.

what-the-fuck-am-i-reading.jpg

Amikor megláttam a megérkezett cucchoz csatolt gagyi papírfecnit, amiből arra következtettem, hogy ez sosem lesz méretpontos.

img_0005.JPG

A termék. Made in USA

img_0006.JPG

A célpontok.

suspicious-fry.jpg

Amikor gyanúsan egyszerűnek tűnt a feladat.

img_0007.JPG

Cserekor a 30 éves gyári játékszer el is fordult, szégyellve egyszerűségét.

angry-08.jpg

Amikor az egyik gyári szilent kivételénél megvágtam az ujjam.

img_0008.JPG

Megcsapágyazva a váltórudazat.

726928.jpg

Amikor elém tárult a fenti látvány.

paris_tuileries_garden_facepalm_statue_1.jpg

Amikor fél óra szerencsétlenkedés után sem bírtam bedugni a biztosító sasszeget, mert nem volt méretpontos a cucc, túl vastagnak bizonyult az egyik alátét.

banging_head_on_wall.jpg

Amikor újabb fél óra elteltével kideriváltam, hogy tök méretpontos a cucc, csak két alátétet felcseréltem.

determined.jpg

Mielőtt elindultam a próbakörre.

vin-diesel-furious-8.jpg

Azóta.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csipszer.blog.hu/api/trackback/id/tr708658638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

selgir 2016.04.25. 07:19:25

tehát sikerült :D
süti beállítások módosítása